Heb je vragen of ben je op zoek naar meer informatie? Wij vertellen jou graag meer.
Bestellen en inplannen
Hoe plaats ik een bestelling?
1. Voeg de producten toe aan je winkelwagen.
2. Vul jouw gegevens in en plan de bezorging in op een moment dat je zeker weet dat je de Açai-box kunt ontvangen.
3. Klik op afrekenen en betaal vertrouwd, veilig en gemakkelijk online.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt via onze website veilig, snel en makkelijk betalen met iDeal en/of PayPal, Apple pay of creditcard.
Ik wil een bestelling plaatsen maar ik weet niet zeker of ik thuis ben
Met onze planningstool kan je meerdere weken vooruit een bezorging inplannen. Het staat jou daarom dus vrij om de bezorging in te plannen wanneer je zeker weet dat je thuis bent. Als je niet thuis bent, laat dan via de tracking een bericht achter voor de bezorger over waar het pakket achter te laten of bij welke buren. Maak hier dus slim gebruik van!
Kan ik tijdvakken aangeven voor de bezorgtijd?
Onze açai-boxen worden van Maandag t/m Vrijdag tussen 17:00 en 22:30 uur bezorgd. Vanaf 16:00 wordt het tijdvak van 17:00-22:30 verkleind naar één uur, dat je kunt zien in de Track & Trace.
Verzending en bezorging
Wat zijn de verzendkosten?
Momenteel hanteren wij de volgende tarieven voor landelijke bezorging in Nederland van geconditioneerd transport:
- €10,95 voor bestellingen t/m €35,-
- €5,95 voor bestellingen t/m €45,-
- Gratis verzending voor bestellingen v.a. €48,50
*Voor de alle combi-boxen rekenen wij vast bedrag aan verzendkosten van €5,95.
Op welke dagen en tijden bezorgd Acai Bowl Amsterdam?
Onze açai-boxen worden door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en België (Vlaanderen) bezorgd van Maandag t/m Vrijdag tussen 17:00 – 22:30 uur.
Wat is jullie bezorggebied?
Onze açai-boxen worden bezorgd door heel Nederland bezorgd (m.u.v. de Waddeneilanden) en België (Vlaanderen).
Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Nee, wij hebben op dit moment geen pick-up locaties.
Kan ik mijn pakket bij de buren laten bezorgen?
Laat via de tracking een bericht achter voor de bezorger over waar het pakket achter te laten of bij welke buren. Het blijft wel jouw eigen verantwoordelijkheid om jouw favoriete buur goed te informeren over jouw bestelling. Wij zorgen ervoor dat de producten tot minstens 23:59 bevroren blijven, zorg je ervoor dat de açai-boxen voor die tijd in de vriezer ligt?
Kan ik een tijdsbestek aangeven?
Helaas is dit mogelijk, omdat wij geen invloed hebben op de logistieke planning van onze bezorgpartner. Onze açai-boxen worden vanaf Maandag t/m Vrijdag tussen 17:00 en 22:30 uur bezorgd. Vanaf 16:00 wordt het tijdvak van 17:00-22:30 verkleind naar één uur, dat je kunt zien in de Track & Trace.
Wat gebeurd er als ik en óók mijn naaste buren niet thuis zijn bij levering?
Indien jij zelf maar ook jouw naaste buren niet aanwezig zijn op het overeengekomen afleveradres en datum zijn wij genoodzaakt jouw bestelling mee terug te nemen i.v.m. derving. Onze bezorgpartner zal het product retour nemen en de eerstvolgende dag de açai-box opnieuw aanbieden. Neem altijd contact op met ons via Whatsapp of e-mail. Indien bij de tweede afleverpoging niemand thuis is dan zullen wij het product retour nemen en voor de nieuwe levering de volledige (werkelijke) bezorgkosten van NL: €19,75 (ex btw) in rekening brengen.
Hoe wordt mijn bestelling getransporteerd?
Je pakket vertrekt om 13:00 bij ons op een temperatuur van -21°C, verpakt in een isolatiezak met droogijs, en wordt dezelfde dag geleverd tussen 17:00 en 22:30. Dankzij de isolatiezak, de extreme temperatuur en de korte reistijd blijft je pakket perfect tot 23:59. Na ontvangst kun je de kartonnen doos bij het oud papier doen. Knip de isolatiezak open, verwijder het zilverfolie voor het restafval en doe de rest bij het plastic afval.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt jouw Track & Trace code per mail. Op deze manier kan je jouw bestelling heel makkelijk live volgen. Bij leveringsproblemen, chat met Trunkrs via de Track & Trace. Voor problemen met de inhoud van het pakket, mail ons op info@acaibowlamsterdam.nl
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen
Check dan eerst even jouw spambox! Nog steeds geen Track & Trace code? Neem dan contact met ons op via info@acaibowlamsterdam.nl.
Wijzigen of annuleren
Ik heb besteld maar ik ben toch niet thuis!
Ben je onverhoopt op de dag van levering toch niet thuis? Laat dan via de tracking een bericht achter voor de bezorger over waar het pakket achter te laten of bij welke buren. Zodra de açai-boxen zijn opgehaald voor bezorging, is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.
Kan ik mijn bezorgdatum wijzigen?
Je kunt jouw bezorgdatum in principe niet wijzigingen. Wij vragen nadrukkelijk om de bezorging bedachtzaam in te plannen en een bestelling te doen op het moment dat jij jouw Acai Box kunt ontvangen, op het adres dat je zelf hebt aangegeven. Wij kunnen in hele uitzonderlijke gevallen nog invloed uitoefenen en een wijziging in gang zetten, als je één werkdag voor de bezorgdag uiterlijk om 10.00 uur, jouw wijziging met bestelnummer doorgeeft via onderstaande formulier of mailt naar info@acaibowlamsterdam.nl.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
In verband met ons logistiek proces kan je alleen op werkdagen (Ma t/m Vr) annuleren. De annulering kan alleen in behandeling worden genomen als je uiterlijk één werkdag voor de bezorgdag om 10.00 uur ‘s ochtends jouw annulering met bestelnummer doorgeeft via onderstaande formulier of mailt naar info@acaibowlamsterdam.nl.